Ny dag och sugen på synd = frosseri

Igår var det innebandy igen. Jag var sååå osugen fast ändå lite sugen :P Det är verkligen med en skräckblandat förtjusning som jag går dit.

 

Innan jag skulle dit så satt jag i soffan hemma och nästan studsade, jag ville så gärna äta något men visste att det inte fanns något hemma och min kille var i källaren och kunde komma upp när som helst. Jag gick ut i köket och öppnade skåpen… sen tar jag ett litet paket med saltå kvarns russin. Jag åt upp dom och sedan var faran över och det var dags att åka.

 

Träningen blev extra tuff för vi var bara 5+målvakt i vardera lag så vi körde fyra mot fyra och en avbytare och snacka om att jag fick springa! Men det var ganska kul och jag känner att blir lite bättre!

 

I bilen på väg så kände jag mig så laddad och glad! Jag hade klarat en hel dag utan att äta skit och jag tränade som fan! Jag kom verkligen hem med ett stort leende på läpparna!

 

Men nu är det ny dag och jag vill så jävla gärna äta….

 

Men jag ska på sinnesrogudstjänst efter jobbet och det finns inte mycket utrymme till synd… så att säga…


Kommentarer
Postat av: emma-isabella

Sinnesrogudstjänst låter spännande. Vad är det?

Svar: Det är en lite annorlunda gudstjänst. Man använder sig av sinnesro bönen och i den här kyrkan sitter man tillsammans famme vid altaret. Det finns mycket tid för ro och egna tankar och man har olika teman för varje gudstjänst, typ, vila, värme, ro. Det finns även möjlighet att "dela" med andra. Man kan dela med sig av vad man vill eller kanske något som hör till dagens tema. Det var en liten förklaring. Det är iaf en underbar gudstjänst som jag rekomenderar alla att prova!
Joline

2013-01-16 @ 18:45:32
URL: http://emmaisabellavictoria.se
Postat av: Eleonor

Jag vill också äta, att välja att låta bli att äta är det svåra då!

2013-01-16 @ 19:18:50
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se
Postat av: Ella

SV;
Den finns på min blogg, den där med hästen! :)

2013-01-16 @ 20:11:48
URL: http://gabbiesvikt.blogg.se
Postat av: J.

Du är väldigt duktig måste jag säga!

2013-01-16 @ 20:44:57
URL: http://jenniferitext.blogspot.com
Postat av: Caroline Nilsson

Sv: Har två tänder som är sneda, vilket dom var redan när jag var liten, så hade ju vart bättre om jag kunnat ha tandställning då... Men om jag får bestämma så blir det ingen! :)

2013-01-16 @ 22:40:05
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0