Helg

Då var det måndag igen och jag blir sugen på att uppdatera bloggen. Jag har haft en ganska bra helg. Jag började med att jobba till 19,00 i fredags och sedan kunde jag gå hem med ganska gott samvete. På kvällen åt jag kvarg, skyr och vindruvor så jag var superstolt över mig själv!

 

Sedan blev det lördag och jag kände mig så ledsen och ensam, jag vet inte vad det var för fel. Jag var iaf med kören och uppträdde på musikcafé och ja, jag åt massor! Sedan kände jag att jag absolut ville hitta på något på kvällen så jag bjöd in mig till min morbror som bor ca 7 mil bort. Jag lyckades få med mig min kille dit och där spenderade vi en trevlig kväll med god mat, fika och snacks….

 

Söndagen blev heller inge bra i matväg, jag blir så jävla less på mig själv! Men jag och min kille hade en bra dag i övrigt. Vi busade, myste och gjorde lite nytta. Jag fick skratta så jag nästan började gråta och det är ju så underbart! Ibland är det lite skönt att vi lika goa slöa hemmagrisar båda två.

 

Nu är det dags för en ny vecka med nya utmaningar, almanackan är typ full och jag känner mig smått stressad! Det känns inte som att jag kommer prioritera träning denna vecka men jag vill iaf sköta maten!

 

Förresten blev det ju PT-träning i fredags! Ett tufft och skönt pass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0