Första veckan på egen hand

Nu har den första veckan gått sedan kontakten med min PT. En vecka då ingen förutm jag har sett vad jag ätit. Och hur har det gått? Över all förväntan faktiskt! Jag hade kunnat få ett riktigt bra resultat på vågen om det inte varit för helgens äventyr. Det var två kalas och sedan två kvällar utan pappan/mannen i huset så jag unnade mig godsaker och tjejfilmer både fredag och lördagkväll. Visst känns det lite surt nu men mest känns det helt okej.
 
Vågen säger - 0,3 kg och det är iaf ett minus! Jag är faktiskt förvånad över hur lätt det varit att hålla mig på en bra bana. Jag har svävat ur här och där men har direkt hittat fokus igen. Som en normal människa!! 
 
Jag visste inte riktigt vad jag skulle ha för upplägg utan min PT men när hon ville ha kvar på mig instagram så "insåg" jag att hon fortfarande kommer att följa min utveckling. Hon bad t.om. om att få uppdateringar. Jag har dock bestämt mig för att bara uppdatera min vikt 1 gång/vecka och då göra en liten sammanfattning av hur veckan har varit. Så helt på egen hand är jag alltså inte! Men det känns bra, jag behöver någon som sitter på min axel och ger mig lite dåligt samvete samt lite jävlarannamma!
 

Kommentarer
Postat av: M

Bra jobbat!

2015-08-25 @ 17:13:37
URL: http://sockerkampen.wordpress.com
Postat av: madde

Bra kämpat tjejen =) Man faller tyvärr för go saker ibland, men huvudsaken är man man kommer på rätt bana direkt efter. =)

2015-08-27 @ 10:21:00
URL: http://madderavald.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0