Nu är det slut med det!

Va härligt att någon saknar mig här på bloggen! Jag vill verkligen bli bättre på att blogga och jag vet inte vad det är som gör att jag inte skriver något. Kanske har mitt instagrammande med min PT tagit en hel del tid. Hur som helst så är det över nu. Jag hade min sista träff med henne igår.  Min våg sa + - 0 kg och det gjorde hennes våg också. Det känns helt okej, jag har varken haft en bra eller dålig vecka.

Igår när jag kom hem kändes det så konstigt att inte fota min tallrik. Vid varje måltid har det känts konstigt att inte fota! Det är häftigt att en ny rutin kan sätta sig så hårt. Men det är grymt skönt att slippa fotandet! Jag ska skriva ett lite längre inlägg om tiden med PT:n och hur jag tänker framöver.

Nu hoppas jag att vi hörs snart igen!!

 


Kommentarer
Postat av: Josephine

Skönt att se dig tillbaka 😃 allt kommer gå fint trots att du blir utan PT :) jag tror på dig stenhårt!

Svar: Tack och tack! Jag blir ju lite generad men samtidigt så peppad och glad!
Joline

2015-08-19 @ 20:06:45
Postat av: Louise

Allt kommer fortsätta gå bra utan PT!
Vi finns här för att stötta dig :)

Svar: Åhhh! Tusen tack, det värmer!
Joline

2015-08-19 @ 20:23:10
URL: http://sizesixteen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0