Gårdagskvällen

Igår var vi på middag och det serverades en buffé av mat från Kina. Det var så mycket gott och jag provade allt. Jag åt absolut mycket och efteråt kände jag så dåligt samvete. Jag hade skött mig bra under dagen eftersom jag visste att jag skulle äta god middag på kvällen men ändå kännde jag mig dum. Jag blev orolig också för att jag skulle fortsätta att frossa men med facit hand blev det inte så. Vi kom hem skapligt, jag åt inget med och idag har jag ätit som jag borde.
 
Jag känner att gårdagens insikt om att jag gått ner så mycket i vikt har triggat igång mig lite. Jag börjar gå in i mitt "svartvita tänk" och så ska det inte vara! Fokus på att undvika godis. Men jag har så lätt för att springa iväg i tankarna och tänka att jag ska rasa i vikt NU! Men jag har så mycket vikt att bli av med så det kommer ta lång tid! Jag måste tänka långsiktigt! Lättare sagt än gjort. Imorgon ska jag publicera lite info om hur jag ligger till viktmässigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0