Ångest!

Fy fan va skit jag mår just nu! Både fysiskt och psykiskt.  Jag har precis haft en riktig orgie i onyttighet och jag känner mig så ledsen och ensam.

Det har varit svårt en tid nu och jag slits med alla känslor inom mig! Det är sjukt att vissa saker fortfarande är så svårt trots att jag kommit så långt! Jag tycker att det är pinsamt att jag mår såhär, det är inte rimligt! Det är verkligen inte synd om mig. Min kille är hemma och jobbar från morgon till kväll med att renovera vårt kök och jag bor i min morbrors hus med vårt barn. Men vad händer?  Jag går loss i deras välfyllda skåp och kan inte kontrollera mig själv!

Och jag blev väldigt arg på min skatt idag! Men det var självklart helt orimligt för det var såklart mitt fel! Jag gör fel och blir sur på honom. Han har inte fått sova ordentligt så han var gnällig han fick mat som han inte gillar som han kastade över hela golvet och han fick ett kex när han gick runt som han krossade i soffan. Älskade underbara barn förlåt. Jag bad om ursäkt för att jag blev arg och jag var extra snäll resten av kvällen. Han är bara ett och ett halvt år men jag tror att det är viktigt att be om ursäkt. Jag ska hålla om honom extra mycket inatt. Förlåt!  

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jag tror också att det är viktigt att kunna be om ursäkt, jag tycker att det är en styrka! Jag har träffat så många som aldrig kunnat svälja sin stolthet och erkänna att de hade fel.

2015-07-22 @ 16:34:24
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0