Imorgon måste jag väga mig

Förra veckan blev det ingen officiell vägning. Det har verkligen inte gått bra och tidigare har vågen varit väldigt snäll mot mig men nu har den tröttnat! Imorgon ska jag träffa min PT igen och vi får se vad hennes våg säger. Det känns jättejobbigt och jag skäms. Imorgon måste jag ställa mig på både min och hennes våg. Nu är det tillbaka till allvaret som gäller. Det går inte att smita längre. Trots att jag redan nu sitter här och och drömmer om godsaker.
 
Upp på banan igen bara, det finns inget annat alternativ!

Kommentarer
Postat av: CG

Det kommer gå bra ska du se, avsett vad vågen visar så har du faktiskt jobbat bra tidigare, eller hur?!
Svacka får vi alla men som du skriver, på´t igen :-)

2015-07-27 @ 18:37:59
URL: http://minoandligaviktresa.wordpress.com
Postat av: Louise Sörensson

Vet hur jobbigt det är. Har själv haft en jobbig sommar med många frestelser, men det är bara att bita i äpplet och föreställa sig sitt mål :)
Lycka till

2015-08-01 @ 12:46:13
URL: http://sizesixteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0