Första dagen gick lätt!

Nu är det måndag och hur gick gårdagen då? Skitbra! Det blev en morgonpromenad med min lilla skatt och på eftermiddagen blev den liten tur till gymmet för både mig och lillen. Han var hos barnvakten och jag körde lite maskiner. Maten gick också jättebra och det hela flöt på lätt! Men vad är anledningen till att jag går ut så hårt med två motionspass då? Jo för att jag förmodligen inte kommer hinna med så mycket träning i veckan! Det är så sjukt mycket på jobbet så jag ska försöka att jobba över så mycket jag bara kan!
 
Men nu är det som sagt måndag och hur är känslan idag? Sådär faktiskt, jag drömmer om att gå och handla sådan där dyr och fin lakrits på lunchen. Känslan av att ha så mycket på jobbet gör att jag vill "slappna av". Men jag ska hålla ihop mig. Ikväll ska jag mumsa vattenmelon och imorgon är det vägning. Det enda jag kan hoppas på är att jag inte gått upp alltför mycket i vikt men en viktuppgång är nog att räkna med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0