Glädjen

Glädjen när jag imorse bestämmer mig för att ta fram måttbandet. Först blir jag arg, 116 cm i midjan?! Men det är ju mer än förut! Då inser jag att det står 106! 
 
Resultat från 15/4 jämfört med 20/6
 
                                 15/4                    20/6
 
Under brösten           94 cm                92 cm              - 2 cm
Midjan vid naveln      113 cm              106 cm            - 7 cm
Arm                         39 cm                38 cm              - 1 cm
Lår                          72 cm                71 cm              - 1 cm
Vad                         42 cm                41 cm              - 1 cm
 
Jag tycker att det är bra att mäta men det är svårt. Därför tycker jag att det är viktigt att man inte gör det för ofta. 
 
Igår lyxade jag till det med mörk choklad . Jag har längtat länge efter det och när jag fick en filmkväll för mig själv igår så slog jag till! Idag ska jag försöka komma iväg till gymmet så att mitt samvete känns lite bättre . 
 

Kommentarer
Postat av: Viveca Jansson

Vad härligt! Hejja dig! En får lyxa till det ibland, och mörk choklad är ju ett nyttigare allternativ på lyx.

2015-06-22 @ 13:14:26
URL: http://aceviv.blogg.se/
Postat av: madde

Härligt jobbat tjejen =) Bara fortsätta på =)
Och lyxa till det får man göra ibland :)

2015-06-22 @ 20:53:48
URL: http://madderavald.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0