Nionde veckan

Herregud vilken vecka!! - 2,2 kg på min våg och - 2 kg på min tränares våg! Jag svävar på små rosa moln och jag är äntligen under 100 kg! 98,6 kg säger min våg och det är ju till och med under 100 med god marginal! Jag har en riktigt härlig känsla i kroppen och jag känner mig peppad att fortsätta kämpa.
 
Så hur kommer det sig att det händer så mycket den här veckan? Jo både för att jag skött mig men även för att jag haft mens. Jag kollade tillbaka och för 4 veckor sedan hade jag också en stor siffra på vågen. Men, men jag är glad ändå! Nu känner jag mig taggad på att få fler goda resultat. Min tränare kommer snart gå på semester och då får jag köra på egen hand. Tills hon kommer tillbaka har vi satt upp ett mål. Då ska jag ha nått till 95 kg. Det är sex veckor dit... Det är verkligen inte omöjligt men jag tycker att det är läskigt med mål för jag har misslyckats så många gånger! Men den här gången ska bli annorlunda!
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad roligt! Grattis och heja dig till att det fortsätter sådär bra!

2015-06-20 @ 09:58:09
URL: http://enoviktigblogg.blogspot.com
Postat av: Selma

Håller på dig! Klart du kan fixa det. Och om inte, så har du ändå resten av livet på dig att fixa kilona!

2015-06-20 @ 19:22:07
URL: http://www.detfixarsigkanske.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0