Utmaningar

Usch va dålig jag är på att uppdatera!
 
I slutet på förra veckan var jag verkligen på G! Jag tränade torsdag och fredag. Lördag gick jag en skogspromenad med en vän och det tog 1 tim och 30 min efter det cyklade jag hem. Jag var så nöjd!
 
Sedan var det dags för tillställningar. Jag laddade lite inför det genom att röra på mig extra och äta riktigt bra. Men hur ska man förbereda sig? Jag kände mig jättenöjd med min plan men nej, det gick inge vidare. Jag tänkte inte dricka och då erbjöd jag mig att skjutsa hem våra vänner som skulle komma till oss på lördagskvällen. När vi väl hämtar dom vill min vän dricka och säger att de kan ta taxi hem. Jag är inte sen att hänga på. Sedan ska vi handla snacks och efterrätt tillsammans. Jag lägger inte in några önskemål och de väljer sådant som jag inte riktigt gillar och jag blir såklart jättenöjd! Sedan säger min vän att hon har godis med sig...
 
Vi äter iaf sushi och det känns ju bra. Sedan slinker det ner två glas rosé, godis och salta pinnar.
 
Dagen efter är det kalas hos min pappa och jag vet att det ska serveras smörgåstårta. Jag tar en liten bit och känner mig nöjd. Sedan bjuds det på fika och jag ja, jag tar två havrekakor och fyra chockladfingers. Hemma blir det en bra middag men sedan är jag så jävla sugen på något! Jag tänker att det inte finns något och räknar minuterna tills jag får gå och lägga mig. Sedan kommer min kille på att det finns lite glass i frysen. Det hade jag helt förträngt men jag blir ju sååå glad.
 
Imorse ställer jag mig på vågen. I fredags sa den 100,3 kg och idag sa den 101 kg. Imorgon är det invägning igen och jag är så besviken på mig själv. Jag var ju så på gång! Är det meningen att jag ska vara inlåst hemma och inte göra något?
 
 

Kommentarer
Postat av: song ji ra

SV: Ja man blir ju det :)

2015-06-09 @ 08:45:36
URL: http://songjira.blogg.se
Postat av: CG

Oj oj, va jag känner igen mig! Planen jag har är ju sååå bra men sen kommer "omvärlden" o ställer till det ;-)
Ja, det är verkligen inte lätt, SUCK!! Men vi kämpar vidare.... ♥

2015-06-13 @ 07:58:22
URL: http://minoandligaviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0