Tankens kraft?

Hej och hå va det är fullt upp! Just nu slås min kropp mot en förkylning och jag vill FAN inte att det ska bli något värre än vad det nu är! Jag är lite så att jag tror på tankens kraft och jag förnekar in i det sista att jag är sjuk. Jag inbillar mig att det inte blir värre än vad man gör det. Men vad vet jag.
 
Jag ber om ursäkt för att jag är dålig på att blogga. Men det är verkligen så att jag inte har lust att blogga när det inte går bra. Jag vill vara en peppande blogg med inslag av min bittra verklighet och just nu känns det mest bara bittert och det vill jag inte!!
 
Nu till något annat. Vilket katastrof det blivit med min träning sedan jag börjat jobba! Herregud, det trodde jag inte! Visst, jag cyklar till och från jobbet men det räcker ju inte, det är bara 15 min*2. Det blev visst mer svårt än jag trodde att prioritera träningen när jag började jobba. Det har också blivit en hel del goa luncher på stan sedan man fått friheten att äta själv.
 
Nu till något annat igen! För några dagar sedan skrev jag ett långt inlägg med tankar om hur jag ska gå vidare med mitt liv, förslag och idéer för framtiden. Men jag hittar det inte någonstans! Det är inte publicerat och inte kvar som utkast. Jag måste helt enkelt ha stängt ner datorn utan att ha sparat det alls. Så tråkigt för jag hade jobbat på det en bra stund.
 
Hoppas ni har en bra helg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0