Veckans resultat

Återigen ett plus. Så ska jag komma men några dumma bortförklaringar som att barn och sambo var sjuk förra veckan och att jag.... jag tyckte det var en anledning till att äta. Nej det finns inga ursäkter.
 
Just nu är jag djupt i skiten igen. Jag hade en tanke om att prata med min mamma och min kille ikväll. Jag tänkte säga som det är och be dom att hjälpa mig men jag är inte redo just nu.
 
Det var verkligen inte tanken att det här skulle bli en klagoblogg där ingenting går bra men lite blir det just nu.
 
Nu kanske ni undrar vad "djupt i skiten igen" betyder. Jag skulle säga att det betyder att jag överäter 1-2 måltider per dag och att jag äter något sött varje dag, t.ex. godis eller glass.
 
Veckans resultat
 
Förra veckan: 102.8 kg
Denna vecka: 103.3 kg
 
 

Kommentarer
Postat av: Josephine

Svackor kommer och svackor går, men vi som hejjar på dig, vi består! Jag tror på dig fina du! Hoppas du finner ditt härliga driv och får åter motivationen ☺😘

Svar: Underbara du! Vilken fin kommentar, den värmer mitt hjärta <3
Joline

2015-03-10 @ 22:54:28
URL: http://findingme.blogg.se/
Postat av: Josephine

Hälsningar findingme.blogg.se.. Blogg.se-appen är sämst och visar min borttagna blogg som kommentator!

2015-03-10 @ 22:55:50
URL: http://findingme.blogg.se/
Postat av: Viveca Jansson

Har du provat med att skriva upp allt du äter och planera maten? Jag vet inte om det funkar för dig, men jag lagar portioner, en var + eventuella matlådor till min och mannens jobb så det inte finns mer att äta. Vi lägger även upp i matlådorna innan vi äter, då kan man inte ta om.

Svar: Jag tror verkligen på planering! Jag måste bara ta mig i kragen och börja med det...
Joline

2015-03-11 @ 14:38:08
URL: http://aceviv.blogg.se/
Postat av: Louise Sörensson

Man vet aldrig hur kroppen reagerar. Om du inte känner dig redo att be dina närmaste hålla koll på dig så är det inget du ska göra. Du måste vilja det och ha roligt under tiden! Kämpa på! :)

2015-03-11 @ 14:48:48
URL: http://sizesixteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0