Veckans resulat

Tusen tack för era kommentarer! Det värmer verkligen!
 
Idag kom en chef in till mig och pratade lite spontant och då kom det allt några tårar från mig. Jag kunde inte låta bli. Jag sa att jag tänker allt mer på att jag inte vill komma tillbaka efter föräldraledigheten. Jag sa att det inte är kul att gå till jobbet, att jag har svårt att sova på nätterna och att jag känner mig extra känslig. Det var faktiskt skönt att få ur mig det! Sen försökte hon väl mest vifta bort det men de spelar ingen roll, hon är lite speciell. Det var iaf skönt att få ur mig det.
 
Jag har även varit på ett läkarbesök som jag bävat för. Jag har haft en svampinfektion i 2 månader nu som jag inte blir av med (down under) och idag skulle jag få träffa en manlig läkare! Jag var livrädd! Både för att det var en man och för att jag var rädd att det skulle göra ont att undersöka! I väntrummet var ångesten rätt hög men när jag fick träffa honom och jag beskrev mina problem sa han "det behöver jag inte en se, jag skriver ut tabletter till dig". Tack gode guuuuud! När jag gick därifrån var jag så lättad. Både för att jag slapp undersökning och för att jag förmodligen äntligen blir av med den där infektionen.
 
Nu till veckans resulat. Vågen visar samma resulat som förra veckan så jag har varken gått upp eller ner i vikt. Det är ju inte helt bra men inte heller katastof! Jag måste fan få till lite motion! Ja.. och så även förbättra kosten en del...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0