Veckans resultat!

Jippie! En viktminskning på -0,5 kg! Det är jag grymt nöjd med. Idag har jag för övrigt gått på ett spinningpass! Det var verkligen hur länge som helst sedan jag gjorde det så nu är jag stolt. Det var lite läskigt för jag kände mig rädd för att skada barnet på något sätt men det är väl en överdriven oro. Jag höll ett lagom tempo utan en massa höga pulshöjningar och jag lyssnade på kroppen. Det är ju bara det att jag varit världens soffpotatis de senaste månaderna så en sån här aktivitet måste ju komma som en chock för kroppen!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: CG

Härligt! Spinningen skadar inte barnet, lyssna på kroppen och ta inte ut dig helt :-)
På mina spinningpass jag går på så är det ofta gravida med, t om ledarna ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0