Veckans resultat

Wow! Vilket resultat! - 0,7 kg denna vecka! Det går ju riktigt bra men samtidigt gör det mig lite rädd. Jag tycker nämligen inte riktigt att jag förtjänar alla bra resultat som jag får och då känns det som att det när som helst kan ändra sig och gå precis åt andra hållet!
 
Om jag ska försöka analysera situationen så tror jag iofs att jag äter mycket mindre nu än tidigare. Alla måltider är mindre i storlek och jag har inte alls samma sötsug, varken fysiskt eller psykiskt. Igår däremot gjorde jag något dumt. Jag vet faktiskt inte varför men av någon anledning tyckte jag att jag skulle få äta glass och lite choklad. Visst det var absolut inga stora mängder men det var som att jag tyckte att det var okej bara för att det gått så bra på vågen. Men nu är det skärpning, just sådana tillfällen är fullkomligt onödiga. I helgen ska jag på endel "galej" och då kommer det säkert slinka ner ett och annat. Det är okej men det här andra! Nej, nej!
 
För övrigt har jag åkt på en jäkla förkylning! Jag hade tänkt att gå på spinning igår men nej, jag hostar, snorar och är allmänt hängig. Till helgen är vi dock helt barnlediga om allt går som det ska och då borde jag kunna ta mig till gymmet om jag mår bättre!
 
Nu vill jag göra lite reklam för att jag tagit före- och efterbilder! Jag kommer att publicera dom i slutet på veckan! Ni måste kolla in och säga om ni ser någon skillnad! Viktskillnaden mellan bilderna är -9,8 kg!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh så roligt! Ser fram emot före-efter bilderna:D
Grattis till ett riktigt bra resultat också!

2015-10-28 @ 08:53:13
URL: http://enoviktigblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0