Veckans resultat

Resultatet denna vecka - 0.9 kg! Tyvärr beror återigen inte resultatet på god kost och motion. Jag mår istället fortsatt riktigt dåligt, symtomen har dock förändrats. Nu har jag grymt ont i magen och är svullen och öm. Först blev jag rädd att det var något med "barnmagen" men jag fick en akuttid och allt såg bra ut. Det kändes ju underbart,  jag fick t.om. se ett litet hjärta slå!!!! Nu blir det hela mer verkligt.  

Samtidigt som det var befriande att höra att allt såg bra ut i "barnmagen" hjälper det ju inte mot smärtan. Något måste vara knas med vanliga magen, magkatarr? Jag har inte orkat rodda i det. Jag hatar att kontakta sjukvården och drar mig verkligen för att göra det. Magkatarr gör man väl ändå inget åt?Jag har varit hemma sedan lunch i måndags och jag har verkligen vilat. Jag har inte haft ork till något annat. Jag försöker att vara snäll mot magen också och ge den "snäll" mat för magen. Det är dock vidrigt att vara hemma från mitt jobb!!!! Det enda som händer är att allt ligger och väntar på mig tills jag kommer tillbaka. Det är hemskt och gör mig så stressad! Jag vet inte om jag kommer att klara det här jobbet i längden med tanke på allt vab som riskerar att komma framöver

Kommentarer
Postat av: trillingnöten

Usch, vad jobbigt med magont! Oavsett vad det beror på! Skönt att du kunde kolla upp sä snabbt också så du slapp oroa dig längre än nödvändigt. Sånt är det jobbigaste när man är gravid tycker jag! Apropå dokumentären Fed up så har jag inte sett den än, men den står på min lista att se så snart jag kan! Och ja, mycket är säkerligen sant. T ex så räknas pizza som grönsak i vissa skoldistrikt. Den har ju tomatsås! Likaså potatis, vilket betyder att pommes frites är grönsaker...samtidigt börjar det bli bättre tack vara Michelle Obama och andra aktivister. Och socker är tillsats i massor med mat! Speciellt high fructose corn syrup som faktiskt är värre än vitt socker.

2015-09-10 @ 02:13:48
Postat av: Anonym


Ja jag räknar ner 😅 Fast kommer sakna er med massor! Usch visst är det hemskt att inte kunna vara hemma och vara sjuk utan att jobbet hopar sig... en mår ju bara dåligt av att tänka på det och kan inte riktigt slappna av och vila när en är sjuk. Har också varit hemma denna vecka, och har redan lite ont i magen över att ta itu med allt på måndag. Kram och krya på dig! /m

2015-09-10 @ 17:58:58
URL: http://sockerkampen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0