Veckans resultat

Dags för veckans resultat. Återigen ett plus, + 0,7 kg. Herregud...
 
Jag har iaf gjort lite efterforskningar och enligt mina beräkningar så blev jag gravid när jag vägde 97 kg. Sedan gick jag ner rejält i början innan det vände. Hittills har jag alltså gått upp 8 kg och det är ingen katastrof men det är två månader kvar och som det ser ut nu så går jag i princip upp närmare 1 kg i veckan! Vid den förra graviditeten vägde jag in mig på 117 kg på förlossningen och jag vill ju inte göra det den här gången!
 
Jag önskar att jag vore mer normal i huvudet och inte hade det här "allt eller inget-tänket". Jag är visserligen ingen total katastof, idag åt jag t.ex. en bra frukost och bra lunch men sedan spårade det med eftermiddagsfika och nu till kvällen glass istället för kvarg till min fruktsallad. Det var för övrigt inte ens gott! Kvargen, som brukar vara en blandning av vanilj och naturell kvarg är mycket godare! Kanske beror det på att det var svärmor som köpt någon billig vaniljglass som verkligen inte var god!
 
Jag har iaf tränat mitt vanliga bodybalancepass i veckan och jag vill verkligen få till ett styrkepass i helgen! Jag har ju fått ett fantastiskt pass från gymmet! Jag vill ju t.om. köra det!
 
Jag inser när jag läser mitt inlägg att det är bra bittert och inte särskilt konstruktivt... till och med jag tycker att det är fruktansvärt tråkigt att läsa! Haha, helt otroligt! Sorry för att jag är en bitterfitta helt enkelt ; )
 
Veckans vågbild och veckans magbild, nu i v. 32. Tyvärr blev den väldigt suddig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0