Veckans resultat

Nu är det dags, jag ska (försöka) lägga upp min vikt varje tisdag oavsett. 
 
Resultatet från senaste uppdateringen är + 1.9 kg. Herregud! Så hur djupt nere är jag då? Kanske djupare än jag tror. Igår var jag helt själv hemma och då gjorde jag en gammal synd. Jag blandade mig en halv omgång med muffinssmet... det var riktigt gott faktiskt... 
 
Nu är min tanke att succesivt ta mig ut detta. Jag har några dagar kvar på ledigheten och förråden hemma är inte tömda. Jag behöver psykiskt och fysiskt förbereda mig för en förändring. Jag funderar på att börja fota allt jag äter igen, även om jag inte har min PT kvar. Jag hade en tanke om jag skulle bjuda in någon av mina överviktiga gravida vänner och köra ihop men jag vet inte. 
 
Ikväll har jag iaf varit och tränat! Det ni!! Jag vet inte hur många månader det gått sedan jag senast var där. Det var skönt att få träna lite men shit va sammandragningar jag fick när jag körde på crosswalkmaskinen. Jag grinade fan illa ibland för att det gjorde så ont! Jag blir rätt sur på min kropp för detta. Jag vet faktiskt inte så mycket om det men jag antar att det inte är något jag kan påverka och att jag borde undvika sådant som ger mig sammandragningar. Jag får prova mig fram helt enkelt. 
 
Grymt skönt att ha tagit första steget till gymmet iaf! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cinderella

Det var bra att du kom iväg till gymmet! Hör med barnmorska om hon/han har åsikter om sammandragningar i samband med fysisk aktivitet. Nog för att du antagligen kan bedöma den saken ganska bra själv, men bara för moralist stöd om inte annat.

2016-01-05 @ 22:39:06
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0