Veckans resultat

Då var det dags igen för ett plus.... + 0,4 kg
 
Jag fortsätter i dåliga vanor och inte rör jag på mig heller. Jag inser mer och mer att faller tillbaka i gamla mönster. Dagarna är oftast helt okej men varje kväll blir det godsaker! Jag har tänkt fram och tillbaka på olika handlingssätt då jag inte har disciplinen på egen hand att "skärpa till mig". Men hur ska jag göra då? Min PT har mig fortfarande på instagram även om jag inte är aktiv där nu. Ska jag lägga upp en vågbild varje vecka bara för att känna "skammen" och på så sätt förhoppningsvis få motivation nog? Jag känner inte att jag orkar fota allt jag äter utan jag behöver ett mildare kontrollsätt.
 
Ikväll har jag iaf en idé om att träna. Jag skulle så gärna vilja gå på bodybalance men jag vet inte... det är ju inte helt lätt att hoppa in nu i v 27. Jag kommer ju inte kunna göra allt och är rädd för att jag hela tiden kommer stå där och vara livrädd för att nästa övning ska vara något som gör att jag står där som ett fån och inte vet vad jag ska göra. Tjejen som har passet är underbar och kan säkert hjälpa mig med andra alternativ men om hon instruerar mig innan passet börjar kommer jag ändå att glömma bort typ allt! Hur som helst så hoppas jag att någon typ av träning ska bli av iaf!!
 
Bjuder på en magbild och en vågbild idag. Magen är från den 6 januari, då var jag i v. 25 (jag är så dålig på att ta kort på magen). Bilden är tagen i en spegel med rutor så därför ser det lite konstigt ut.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Findingme.blogg.se

Men så vacker du är! Älskar bebismagar 😍

2016-01-19 @ 23:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0