Veckans resultat

Det blev ingen uppdatering igår för jag hade fullt upp, både på jobbet och efteråt.
 
Återigen ett +... men återigen förtjänar jag inget annat! + 0,3 kg. Gårdagen var dock mycket bra kostmässigt och jag var iväg på mitt Bodybalancepass på kvällen! Det var så grymt skönt och efteråt mådde jag så bra i hela kroppen!
 
Nu till något mindre roligt. Min kille bröt nyckelbenet i helgen. Han kör motorcykel men det har blivit dåligt med det på sistone så jag peppade honom att sätta på dubbedäck och ge sig ut på isen med en gäng killar... det skulle jag få ångra. Han åkte omkull och som tur är var det bara nyckelbenet som gick av! Nu har jag alltså två barn att ta hand om där hemma! Nu har det gått några dagar så jag har smällt det och vi har haft massor med hjälp från svärmor. Jag har verkligen uppskattat att vi delar på ansvaret för vårt barn och att han är lika bra på att ta hand om barnet som jag är. Nu är det omöjligt att ta hand om ett barn med bara en arm så ja, mycket ansvar på mig helt enkelt. Men, men. Jag försöker se det positivt. Snart blir han bättre och även om han inte kan återgå till jobbet borde han kunna bli en riktigt bra resurs på hemmaplan :)
 
Här kommer veckans vikt och även en magbild. Jag är nu i v. 28.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0