PINSAM!!!

Fan, jag skäms! Usch va jag skäms! Jag klarade inte denna dag. Jobbade i köket och det fanns äppelpaj kvar. Jag var där och nallade lite... och sen lite till. Sen insåg jag att jag var tvungen att slänga den för att få plats med ny mat så jag hällde vaniljsås direkt i den stora formen och åt. Visserligen blev det nog inte så mycket för snart sprutade jag vatten över allt så att jag inte skulle kunna fortsätta. Sen kom jag hem och var uppe i varv och ville verkligen baka bröd. Dumt, dumt dumt! Jag är inte galen i brödet i sig men degen... det slank ner alldeles för mycket deg. Efter det var jakten igång, "har jag inte gott hemma?" Jo visst hade jag det. Jag hade köpt 2 förpackning med choklad till min mormor men nu fick en styka med. FY FAN VAD JAG ÄR PINSAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0