Dag 23: Det här är jag bra på

Ja då var det dags att vara lite självgod ;)

Nejmen helt ärligt så tror jag det är bra att tala/skriva gott om sig själv för att påminna en om att man faktiskt är bra på saker och ting!

Så... vad är jag bra på? Jo jag tycker att jag är ganska bra på mycket. Jag har lätt för att lära mig nya saker och brukar faktiskt vara en naturbegåvning på det mesta! Som när jag lärde mig sticka igen (har inte gjort det sen typ mellanstadiet) och det gick jättebra! Mamma var mäkta imponerad och jag var riktigt stolt. Sen har vi det här med skidåkningen (det har jag inte heller gjort sen mellanstadiet), det funkar riktigt bra. Visst i början trillade jag en hel del men jag var tapper och nu är jag själv överraskad över min balans och teknik! 

Det är iofs mycket som jag gör hellre än bra... men det handlar ju inte det här inlägget om ;) Så därför fortsätter jag med min egoboosting. Jag är bra på spinning, med det menar jag att jag har bra teknik och jag har faktiskt fått endel beröm för det av tränare! Sen har jag en jäkla vilja när det gäller spinning. Andra sitter och hoppar i sadlarna och trampar lätt men jag är en riktig kämpe, folk som fuskar får mig bara att kämpa hårdare!

Sen så hoppas jag att jag är bra på att ta hand om andra. Jag är kanske inte så bra på att prata alla gånger. Men jag vill iaf att man ska känna sig välkommen när man kommer till mig. Jag vill vara trygg och varm.

Jag avslutar med en bild på ett par benvärmare som jag stickade till en tjej som jobbar på närbutiken där jag bor. Hon tyckte så mycket om mina så jag bestämde mig för överraska henne och sticka ett par till henne. Jag kämpade på som tusan och lagom till självaste julafton var dom klara! Hon blev superglad! Jag var orolig för att dom var för rosa men hon sa att hon älskar mycket färg och just rosa så det blev riktigt lyckat!


Kommentarer
Postat av: Eliiinea

Bra att peppa upp sig själv emellanåt, så lätt att glömma bort sig själv ibland.

Verkligen fina benvärmare, förstår att personen som fick dom blev glad! :)



Ha en bra dag!

2011-02-16 @ 07:11:52
URL: http://eliiinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0