Besviken

Jag är besviken... idag fick vi en bra tur i spåret, det var så vackert så jag blev lycklig men vad gör det när min tjejvasan-kompis erkänner att hon inte vill åka tjejvasan. Att hon hatar att åka skidor. Jag utbrast att det var ju hennes idé! Hon kontrar med att det var innan hon förstod hur tråkigt det var att åka skidor.

Hon sa att om vi hade varit 3 st som skulle ha åkt hade hon hoppat av på en gång men nu är det bara vi två så hon gör det för min skull...

Nu är frågan hur jag ska ställa mig till detta faktum?! Hon vill ju inte detta!! Jag känner mig ledsen och faktiskt lite sviken...

Kommentarer
Postat av: Katarina

Tack snälla vännen!!!!! Nu är jag tillbaka :D Stor kram!

2011-01-19 @ 21:38:07
URL: http://kattasfett.blogg.se/
Postat av: Emma

jag har som mål att åka tjejvasan nästa år, hoppas jag på. om jag får tag i skidor och om det är snö. jag har aldrig åkt skidor, men jag VILL verkligen göra tjejklassikern nästa år

2011-01-24 @ 13:23:59
URL: http://tjockismamman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0