En liten skänk från ovan

Nu trodde jag att jag skulle göra ett inlägg med glimten i ögat, men icke. Sannignen är faktiskt att det stod 89,9 kg på vågen imorse! Det är ju helt otroligt egentligen. Som en liten skänk från ovan. Visserligen var det innan en väldigt sen frukost och efter toabesök men ändå! Det stod 89,9 kg! Tack så mycket, nu lovar jag att inte sura mer... på en stund :*

Men nu väntar stora utmaningar. Vi ska åka iväg och ha en liten hotellweekend och jag vet att jag kommer utsättas för många frestelser. Men det som iaf gör att jag känner mig rätt så positiv är att jag faktsikt inte känner något sug. Suget är ju ens värsta fiende. Så på hotellfrukosten imorn ska jag försöka att rikta in mig på ost, skinka och ägg. Jag känner mig hoppfull men vi får väl se hur det går ;)

En utmaning att välja rätt, jajjemen


Kommentarer
Postat av: n00bis

Hotellfrukost är så gott! Det finns massor av bra saker att välja på =)

Kramizar

2011-07-08 @ 14:11:36
URL: http://overviktig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0