Högre växel efter kolhydraterna

Då var man hemma efter sin weekend. Det har både gått bra och dåligt. Jag har klarat frukostarna på hotellet helt galant men det var inte utan att det kändes lite tufft. Däremot så ville jag inte erkänna för min vän att jag håller på med LCHF så när hon bjöd på middag på lördagen så fick jag helt enkelt ta den smällen. Så jag kan säga att jag har ätit MASSOR med kolhydrater. Däremot är jag så stolt över alla kloka val jag gjort!

Hur som helst så har jag säkert gått upp under denna helg men jag tänkte nog lägga i en högre växel nu, det får bli slut med att smutta på rödvin och äta mörk choklad. Jag köpte nämligen LCHF- magasinet denna helg o där stod det att om man struntar i rödvinet så går det fortare, och visst vill jag att det ska gå fortare!!!


Kommentarer
Postat av: emma

Är lchf-magasinet bra? Har velat köpa den men har för mig att jag tyckte att den var rätt dyr. Fast alla tidningar är ju dyra nu för tiden :)

Du skrev för ett tag sen till mig (har varit seg på å svara) att du började tröttna på allt det feta, känns det bättre nu?!

2011-07-11 @ 07:42:43
URL: http://sockertjockis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0