Pratade med killen

Jag pratade med killen igår och det gick.. Sådär. Visst, det är jäkligt dumt att sätta igång en samtal i sängen när man ska sova men nu blev det så. Jag bad honom om att han skulle vara ett stöd för mig och kanske stanna hemma någon kväll om jag kände att det behövdes. Eller ta mitt kontokort om jag märker att jag inte kan hantera det. Han morrade mest och sa att han inte ville vara någon polis. Han frågade om han alltid ska gå runt och fundera över vad jag kommer på för lösningar och hur mycket jag kommer att smussla med saker och ting. Men jag försökte förklara att jag inte heller vill ha det så utan jag vill att vi ska ta ett steg i taget. Vi får se vad som behövs och ta det därifrån.

Han mår väl inte heller sådär fasligt bra eftersom han också gått upp i vikt och inte sköter sin mat. Så visst borde vi stötta varandra men han är en sån jävla tjurskalle.

Ja, vi får väl se vad som blir resultatet av detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0