Solen skiner och dagens outfit

Solen skiner och idag har jag bokat in att åka hem till en vän. Vi ska leka med hennes hundar, laga mat och mysa. Det ska bli riktigt trevligt! Jag är så glad för att jag gör saker nu för tiden! Det var inte länge sedan som jag inte ville göra något! Varje dag gick ut på att komma hem så fort som möjligt för att sätta mig i soffan!
 
Jag har kommit på att vi har en ganska bra spegel på jobbet som jag skulle kunna ta lite "dagens outfits" i! Själv tycker jag att det är väldigt kul att titta på andras outfits men jag vet inte vad ni tycker. Tyvärr har jag som sagt en gammal goding till telefon så den tar ju inte dom bästa bilderna men någon dag kanske jag tar mig i kragen och fixar en ny.
 
Gårdagen outfit var iaf ett par svarta byxor från Åhlenns + och en stickad tröja från MQ. Jag har sett tröjan på rean typ hur många gånger som helst så tydligen var det ingen populär tröja. Jag däremot blev helkär i färgerna. Sen är jag iofs väldigt osäker på om det den är smikrande för min figur, jag ser säkert bara större ut i den. Men ändå, jag älskar den.
 
 

Kommentarer
Postat av: J.

Fint!

2013-03-16 @ 11:21:53
URL: http://jenniferitext.blogspot.com
Postat av: Camilla

Du klär i färger, är jättefint!

2013-03-16 @ 12:34:30
Postat av: Anna

Den passade dig jättebra!

2013-03-16 @ 23:25:25
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Lyckliga idioten

Skitsnygg tröja! Satt ju jättebra på dig :)

2013-06-02 @ 20:13:18
URL: http://lyckligidiot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0