Trodde jag skulle spy

En värdelös bloggare är jag och lika värdelös är jag på att kontrollera mitt äntande! Jag är inte frisk! Inte någonstans, min besatthet av att hetsäta är helt sjuk! Tänk om jag kunde äta med måtta. Men det är det som är grejen med mig, jag vill tokäta, jag vill ha så mycket att äta att jag inte behöver tänka på att de ska ta slut. Jag vill äta tills jag mår riktigt illa! Nu i veckan var jag hos en kompis och åt godis, då mådde jag så dåligt så jag trodde att jag skulle spy. Kanske var det för att vi var två om skålen och jag åt ännu mer för att jag var "rädd" för att det inte var tillräckligt med godis. Men tro mig! Det var massor med godis.

Jag har inte varit på något möte på evigheter! Det känns jättetråkigt, dom får inte tro att jag inte vill gå för det vill jag. Men jag har jobbat och sen har jag varit bortrest i 2 och en halv vecka. Men imorn är det dags igen, då blir det möte och förhoppningsvis är det givande.

Just nu är jag ganska bra på att hålla mig på rätt spår. Jag är motiverad. Men jag vet att det är svår, speciellt nu när det är helg. Jag vill ju inte men det är svårt att låta bli. Ikväll ska jag till några tjejer och titta på idol och hur jag ska hålla mig ifrån godsaker vet jag inte... Suck... jag tänkte nog köpa liiiite naturgodis....det kan man väl få. För jag har bestämt mig för att inte utesluta en massa saker men jag måste försöka äta med lite kontroll. Men vi får väl se.

Tack för idag... tyvärr inte slut för idag... ätandet är inte slut än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0