Kalas och godsaker

Jahapp, då har en dag gått där alldeles för mycket skräp åkt ner i magen. Men det har varit kalas här idag o jag har stått för baket... så ett och annat hamnade helt enkelt i min mun. Men jag får väl helt enkelt se till att röra på mig ORDENTLIGT imorn!

En fråga jag fick var hur mina mellandagar och nyaår ser ut o... ja, jag är ju "ledig" (har dock en hel del plugg som jag borde göra) så jag ligger mest och har det bra. Det blir lite plock här hemma men framförallt så tar jag det bara lugnt, lugnt, lugnt. Till nyår åker jag och min kille till Sälen igen. Det blir inte några skidor på platten då, men förhoppningsvis någon dag nerför backarna.

Men sammanfattningsvis så måste jag faktiskt ta mig i kragen! Det har blivit alldeles för mycket godsaker på sistone!!

Kommentarer
Postat av: HappyWeight

Just do it. :)

2010-12-29 @ 10:16:47
URL: http://happyweight.blogg.se/
Postat av: katarina

Jag längtar till nyår så jag kan få äta annat än kyckling hahaha men det får gå!!! Nu klarar vi detta Britta!!! let's go!! WOHOOO :D KRAM

2010-12-29 @ 12:27:28
URL: http://kattasfett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0