Straffpromenad!

Det har varit lite dålig uppdatering men jag kan börja med att säga att jag föll dit igår. Det var en skitdag igår. Jag havererade dock inte totalt så det känns bra. Som straff ska jag nu ge mig ut i - 16 C för att gå i 45 min till praktiken, inget samåkande här inte! Nu ska kylan få bita i mina kinder!

För övrigt vill jag bara säga att jag gick 20488 steg i måndags! Det är jag iaf glad för! Ikväll är det vägning och fast jag har sköt mig bra denna vecka så funderar jag över det här med vågen... det känns inte helt bra... men vi får väl se. Jag återkommer med resultatet!

Kommentarer
Postat av: Warrior

Över 20000 steg är ju SKITBRA! :D

2010-12-01 @ 11:28:00
URL: http://wellnesswarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0