Våga för att vinna

Usch vad jag har varit dålig på att skriva de senaste dagarna. Men ibland har man liksom inget att skriva om. Men idag ska jag iaf skriva att jag är så otroligt stolt över mig själv som var i affären igår och var riktigt sugen, men jag tog mig samman och gick förbi godisavdelningen. JIPPIE!!!

För övrigt så gjorde jag något annat riktigt stort igår! Jag sa upp mig från mitt jobb! Ja alltså det som jag varit tjänsledig ifrån i 4 år och tanken var att jag skulle börja i september. Men jag har bestämt mig för att vara modig och kasta mig ut. Det verkar som att det kan lösa sig med timmar och så inom mitt nya jobb så jag kör! Jag kör så det ryker, för visst måste man våga för att vinna!!

Idag så ska jag och killen ut och resa, shit va spännande. Vi är inte så haj på sånt här men idag ska vi flyga för allt vad vingarna håller, önska oss lycka till!


Kommentarer
Postat av: Anna

BRA jobbat! Heja heja! :D

2011-08-17 @ 19:53:41
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Postat av: Sandra

Det ordnar sig säkert med arbeta och sådant! Vad jobbar du med?

Var bär resan av?



Ha det gott!

kram

2011-08-17 @ 19:55:34
URL: http://enlattarevag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0