Tjejvasan info

Jag fick en förfrågan om att skriva lite mer om Tjejvasan så det är klart jag gör de! Det var min kompis som tyckte att det vore en kul idé typ förra vintern. Tyvärr var det bara jag som hakade på men jag köpte skidor och hela kittet och satte igång och började köra. Men... jag har inte varit på topp på länge så jag har aldrig varit så otränad som jag är nu och vad ska jag göra då! Jo då är det lagom dags för denna tjejvasa! Men, men det är som det är. Min kompis håller ju i princip på och bangar också så det hjälper ju inte direkt till för att man ska bli mer taggad. Men lite taggad är jag iaf och i veckan hade jag faktiskt sån tur att jag fick följa med ett par andra kompisar ut och åka. Dom åkte visserligen rejällt mycket fortare än mig. Men va tusan, jag fick några kilometer till i kroppen! Egentligen borde vi ha legat i hårdträning nu dom senaste veckorna men som sagt... så är inte fallet. Det får bära eller brista. Det är iaf en utmaning och det ska bli riktigt spännande!






Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

vilken fin vinterbild :D



ja det är en toppen tjej verkligen!

2011-02-04 @ 19:21:07
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: MiniZillen

Herrejistanes, va du är modig! Hejja dig! Skriv och berätta hur det gick sen! så jäkla duktig du är, å så inspirerande. Hur går det med maten?

2011-02-05 @ 14:46:27
URL: http://minizillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0