Dag 3: Mina "ursäkter"

Detta är väl ett helt underbart ämne!! Min absoluta favorit är ju såklart "imorgon". Vem vill inte ha den där sista dagen av njutning? Problemet är att jag kan hålla på och säga så i väldigt många dagar. Samma dag som jag skrev in mig på viktväktarna åkte jag till affären och köpte det jag var sugen på och försökte trycka i mig så mycket som möjligt eftersom tanken var ju att det skulle vara slut på sånt sen! Veckan innan jag började viktväktarna åt jag säkert upp mig några kilo bara för att jag inbillade mig att jag skulle börja ett nytt liv.

Men egenligen är det min standardursäkt till det mesta. Imorn ska jag träna, imorn ska jag äta nyttig, osv. osv. Sen tror jag iofs att jag ibland ursäktar mig med att jag är iaf inte så stor, eller jag väger iaf inte över 100 kg osv, osv.

Många tänker säkert att jag är helt sjuk i huvudet, och jag är beredd att hålla med! Många tänker säkert också att du är inte redo för att gå ner i vikt, men då hänvisar jag till mitt "dumihuvudetsyndrom", för det handlar inte bara om det. Jag vill såklart gå ner i vikt men jag vill också bli lite friskare i mitt huvud och det sker inte pang bums!


Kommentarer
Postat av: Bantarbritta

Altså, jag tror vi har precis samma problematik. Jag tänker EXAKT så! Ja men imorgon ska jag klara mig en hel dag utan att äta godis... imorgon ska jag träna för idag är jag så himla trött...osv osv osv. Det är bara det att när imorgon kommer så skjuter man det till nästa dag!

2011-01-26 @ 13:16:50
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0