Morr

Jag är så trött att jag nästan somnar här och nu, rakt upp o ner. Det är tufft att jobba.

Hur som helst så visade vågen fortfarande 89,9 imorse! Helt otroligt! Men jag räknar deffinitivt med att det står mer imorn, men det gör inget. Jag tuffar på.

En till sak bara, idag på jobbet blev jag rätt arg. Det är krångligt att förklara men jag blir så less på korkade, uppblåsta nollor. Jodå nu tänker jag bre på för detta är en anonym blogg! Vissa har väldigt svårt att tänka själva och när man ger tips så får man ett jävla fräsande tillbaka! Det gillar jag verkligen inte, det går rakt in i mitt hjärta och gör ont! Problemet är också att jag inte kan försvara mig. Tänk om jag bara kunde vara lugn och cool och hantera situationen för jag vet ju att jag har rätt!! Nej, less blir jag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaadu. Jag behöll den. Jag må se ut som en kossa i den men vafan. Den är skön och ger mig snygga tuttar :)

2011-07-11 @ 21:40:53
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Fit4life

Sv: Nej du har rätt. Jag orkar inte vara ett starkare stöd och säga "ja du ser bra ut" etc när hon tjatar. Gaaaah!! Jag kommer nu faktiskt att ta avstånd från min vän, hon tar så otroligt mycket energi.. Antingen är det utseendet hon pratar om eller så är det något annat hon skryter om. Orkar inte. Ska bara fokusera på personer som ger mig lycka och positivitet.



Skönt med en anonym blogg, bara att spy ur dig! Vissa saker måste man få ur sig!

2011-07-11 @ 22:36:56
URL: http://fit4life.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0