Stolt!

Dag 2, idag har det gått sådär. Jag vet att det stod i boken att det inte är lika viktigt att äta regelbundet och att äta mellanmål och så när man äter LCHF för att det blir inte samma blodsockerfall och man håller sig mätt längre. Det kan nog stämma för idag har jag inte hunnit med några mellanmåll men jag har ändå inte dödat någon ;)

MEN, jag är livrädd för att det inte ska hända något på vågen! Men å andra sidan så ska jag väl inte stressa. MEN, jag har ju hört att de ska gå tokfort de första dagarna och det skulle ju inte skada!

För övrigt så var jag riktigt duktig idag! Jag glömde mig matlåda så vi gick ut och käkade och jag vill ju inte "komma ut" med att jag äter LCHF men jag tog faktiskt mod till mig och beställde en dagens utan ris och åt en massa grönt till istället (och skyllde på att jag inte tycker om ris). En stor eloge till mig själv!! Kämpa, kämpa!!

Gravidmage NO MORE PLEASE!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktigt med lunchen! Viktminskningen kommer snart, din kropp kanske bara är ovillig att ge med sig :) snart kommer den inse att den är slagen, hehe.

2011-06-17 @ 11:17:12
URL: http://annasolika.blogg.se/
Postat av: n00bis

Viktminskningen kommer som ett brev på posten =)

Kramizar

2011-06-18 @ 02:08:46
URL: http://overviktig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0