Undrar varför?

Igårkväll när jag skulle sova kom jag på en massa bra dilemman som jag skulle skriva om men nu kommer jag inte på ett enda. Men jag kan ju säga att jag kände mig rätt så utanför på midsommarfesten i fredags. En kompis kille var verkligen på "bushumör" så han bar runt på sin tjej till och från och sedan på min kompis. Han vände dem upponer och gick runt med dom så. Jag kunde lixom inte låta bli tanken att han inte tog mig och vände upp o ner... undrar vad det kunde bero på.

Men jag har iaf gått en riktigt långpromenad idag med min kompis så lite har jag väl bränt bort. Men det har jag väl iofs fixat tillbaka igen eftersom jag åt jordgubbar med glass och mörk choklad ikväll.

Jag vet det här med abstinens och att jag ska "rena kroppen" men va fan, vem kan leva en sommar utan jordgubbar?

Men åhhh, vad jag vill ha den kroppen igen! Inser ni det knepiga dilemmat? Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0