Gillar inte överviktiga?

Jag har en känsla... visserligen är det bara en känsla men jag litar faktiskt på min intuiton rätt hårt och jag tror att min nuvarande lärare inte tycker om överviktiga. Vad baserar jag det på då? Ja, inget glasklart egentligen men han har varit min handledare och vi hade en bra relation så länge vi hade kontakt i telefonen men när jag träffade honom var han annorlunda och tittade knappt på mig. Nu har jag honom på ytterligare en kurs och han ignorerar mig jämfört med de andra som han varit handledare åt. För ett tag sen var han och åt på samma restaurang som jag och min kompis och han hade med sig en liten tanig jänta.

Allt detta betyder väl egentligen ingenting men jag tycker det räcker och min känsla är inte god.... surt känns det faktiskt...

Kommentarer
Postat av: 32 Kilo Ska bort

Det kan ju såklart vara ingenting som du säger, men likväl så känns det ju riktigt surt!

2011-03-18 @ 10:15:55
URL: http://trettiotvakg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0