Hon är jätte, jätte, jätte...

Igår skulle jag till en kompis på tjejkväll och det skulle komma en tjej som jag aldrig träffat förr. Min första tanke var "shit, nu är det här en smal och kontrollerad tjej så jag kan inte ha med min härliga godispåse och äta utan hennes dömmande blickar". Sen pratar jag med min kompis och hon säger att jag får inte bli chockad men den här tjejen är jätte, jätte, jätte (jag tror att nu kommer ordet smal men ordet var) tjock. Massor med stenar föll från mina axlar. Va skönt, det är en levande människa precis som jag ; ). Nej skämt och sido. För det första så är det ju hemskt att jag ska känna så, att jag inte kan slappna av om inte människan jag ska träffas också är överviktigt. För det andra så är jag väldigt nyfiken över varför min kompis kände att behov av att berätta detta för mig och benämna henne som jätte, jätte, jätte tjock? Tror hon att mina ögon skulle ramla ur huvudet på mig när jag såg henne? Jag funderar över den saken och tycker det är rätt intressant att min kände ett behov att informera mig om denna tjejs storlek... jag undrar verkligen varför?

För övrigt så var hon en riktigt stor tjej och supergo och härlig : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0