Jag är tillbaka på noll igen : (

Idag ställde jag mig på vågen... det var inte kul... jag är i princip på noll igen. Eller alltså jag väger nästan lika mycket som jag gjorde när jag startade min senaste resa. Jag förstod nog de för på bilderna som vi tog på Tjejvasan ser jagverkligen svullen ut. Dom där kilona har kommit tillbaka... fan! Men det är inte så konstigt för jag har misskött mig massor!! Men ja, jag känner mig ändå tapper. Ett steg i rätt riktning, jag måste sluta svulla på kvällarna. Men fan va jag skulle vilja göra något drastiskt. Jag vill gå på KBT eller något sånt... men, men. Något bra är att det iaf inte blir godis till frukost idag.


Kommentarer
Postat av: MiniZillen

Åh..vännen!

Jag vet hur det är! Ska skriva ett uttömmande inlägg om det, jag har också gått upp. Så jäkla pinsamt, fattar inte vad det är för fel på mig. Kan vi inte göra något drastiskt tillsammans? så att vi båda bli lite mera pepp? Kan vi inte ha en bloggtävling, med varandra..där vi utmanar varandra å sedan i slutet på veckan (om vi har uppnått målet)så köper vi en varsin belöning och skickar till den andra. Inte nödvändigtvis något dyrt eller stort. men som pepp? Vad säger du?

2011-03-01 @ 12:17:31
URL: http://minizillen.blogg.se/
Postat av: Bantarbritta

Det är inte bara du som gått upp... så jäkla dumt att vi faller tillbaka hela tiden. :(



KBT tror jag stenhårt på, det har hjälpt mig på annat håll än just viktbiten... för det gäller att få till huvudet... det är där ALLT sitter.



Annars var MiniZillens förslag skoj, jag hänger på jag med! :D

2011-03-03 @ 10:31:44
URL: http://bantarbritta.blogg.se/
Postat av: Pärlan

Åh vad jag vet hur det är!

Min toppvikt har varit 109,3kg. Idag vägde jag 103,5. Det är liksom inte långt kvar. Helt sjukt. Och förra året vid den här tiden så vägde jag till och med mindre :/ Jag har dessutom gått upp 10kg sen november.

Men vi vet båda att vi alltid kommer framåt. Det är alltid ett steg i rätt riktning. Alltid någon liten grej där man märker att man kommit lite, lite längre. Och alla dessa små grejer tillsammans blir stort i slutändan!

Idag ger jag mig på en start igen. Äta bra tills på torsdag då det blir min ätardag då jag får äta exakt vad jag vill, hur mycket jag vill. Då kan jag nog hålla mig i helgen också.

Något som är supergott är Kesella Vanilj med frukt och/eller bär! Det luktar surt, typ som filmjölk, men det smakar supergooooott! Det är så sött liksom, hehe. Och det är inte så onyttigt att äta heller :)

Sen har jag köpt solrosfrön, det tycker jag är jättegott (eller pipas som jag säger), saltade. Jag skriver aldrig upp typ hos ViktVäktarna att jag ätit dom, för jag tror inte direkt att dom gör att jag går upp i vikt. Men man får liksom något att smaska på.

Jag vet att vi en dag kommer klara det :)

Kramar!

2011-03-07 @ 10:12:04
URL: http://balanceinsideout.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0