Dag 1

Ja... då var man på banan igen... eller något sånt. Igår moffade jag i mig massor med godis, naturgodis och ben&jerrys glass för idag hade jag bestämt mig för att "nu får det vara nog (igen)!!!" Det säger jag isom sagt till mig själv rätt ofta men nu moffade jag verkligen gärnet eftersom jag bestämt mig lite extra mycket....

Ja, ja idag orkar jag inte gå in på så mycket detaljer om allt som kännts skit men det verkar som endel känner igen sig iaf och det känns på något sätt skönt, för visst är det skönt att inte vara ensam!

För övrigt har jag huvudvärk just nu, undar om det beror på att jag mosat in rätt mycket socker på sistone men inte idag? Jag är dock inte på dåligt humör som jag annars verkligen brukar bli utan mitt godis!!

Så här har jag iaf bestämt mig för att göra varje dag, jag hoppas det kan fungera lite peppande.

Dag 1, 1 vit dag
Steg: 8792
Träning: Spinning 55 min

Kommentarer
Postat av: Bantarbritta

Visst är det skönt att inte vara ensam samtidigt som man önskar att ingen annan ska behöva brottas med detta missbruk.



Jag tycker du är duktig! 2 vita dagar är fantastiskt! Kämpa på, du fixar det! :)

2011-05-14 @ 08:17:54
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0