Sugiga

Usch va dålig jag har varit på att blogga. Men visst är det riktigt mycket som händer nu, jag jobbar som en jävla dåre och maten går väl... men det är väl inte mycket mer än så. Jag känner mig fan rätt olycklig faktiskt.

Igår var jag på fika hos en kompis och hon hade bakat chokladkaka. Jag "kunde" inte säga nej men tog faktiskt den minsta biten. På bordet hade dom naturgodispåsar och jag sneglade på dem hela tiden. På vägen hem så kunde jag inte låta bli att slinka in i affären och köpa lite. Dumt, dumt! Däremot så var det inte särskillt gott, jag blev väldigt överaskad. Men det hindrade mig iofs inte från att äta upp det mesta ändå.

Nej suck och pust och stön, ibland är vissa dagar bara extra sugiga!

Kommentarer
Postat av: Lynn

Vissa dagar går uppåt, vissa dagar går neråt. Men du ska ha beröm för att du tog den minsta biten! :) Kämpa på!

2011-10-01 @ 18:15:57
URL: http://lella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0