120412

Igår kväll hade jag tänkt att äta något dumt. Jag skulle till mormor och tänkte, nu har jag min chans!! Men, jag lämnade plånboken hemma och gick ändå. Och det var ju bra. Men ändå känner jag mig inte så glad. Men vadå, hade jag tänkt att det skulle kännas som att jag vunnit vm-guld eller?

Jag var iaf på ett Bodybalancepass i tisdags. Det är en av de aktiviteter som jag har lovat mig själv att jag ska göra en gång/vecka! När jag var där så såg jag mig själv i spegeln och det var en hemsk syn, tanken som dyker upp är typ ”vem är människan i fatsuit”? Det är helt sjukt!! Mina bröst typ täcker mitt ansikte när lutar mig framåt. Men jag ska försöka att inte bara tänka negativa tankar. Bodybalance är faktiskt min grej och jag är smidig trots min storlek och jag har bra teknik. Jag älskar Bodybalance och jag tänker gå på det varje tisdag framöver och förhoppningsvis kommer jag att bli ännu bättre och kanske kommer jag efter en tid att kvävas lite mindre av mina gigantiska bröst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0