Så arg!

Nu är jag en riktig bitterfitta men jag är så jäkla less på att gå på dåliga spinningpass!! Idag provade jag en ny instruktör och hur gick det? Jo hon hade skitdålig musik och allt gick så in i helvete fort! Hade jag inte varit så stor och fet hade jag gått fram och frågat henne varför? Jag kunde under inga omständigheter hänga med i tempot eftersom PRECIS ALLA låtar var upptempolåtar. Frågan är dock, är det jag som är så stor och fet att jag inte orkar eller är det underligt att man bara väljer låter med så sjukt högt tempo? Eller var det kanske ett sånt pass? Ja, inte fan vet jag! I slutet var det  iaf en låt jag gillade och vad hade hon gjort då?! Jo då hade hon ju hittat funktionen som får låten att gå ännu snabbare och jag bara kokade av ilska, jag var så jävla arg!!!

Och nu när jag ändå är så jävla arg så kan jag berätta att jag ätit massor chokladsås iikväll, direkt ur förpackningen!
AAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Josefina - STOR BLIR LITEN

SV: tack för din kommentar!! :) återgår till ditt inlägg... det är as jobbigt å tufft i början, men ge aldrig upp, det blir så mkt lättar efter ett tag.. gäller att ha viljan :) du klarar det kram

2012-04-23 @ 23:19:07
URL: http://storblirliten.blogg.se/
Postat av: PtTess

Nästa gång berättar du för instruktören hur du känner! Hon/han måste få en chans att bättra sig. Vågar-kan du inte det så maila iaf:) Allt är bättre än att ära äcklig chokladsås för att man är arg. Inget pass i världen blir bättre av det;)

2012-04-26 @ 07:01:58
URL: http://petitessozoe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0