Min frukost

Jag borde skriva om en annan sak som är riktigt fint och underbart men jag måste samla mig och hitta de rätta orden så därför tänker jag skriva om en annan sak nu.

Jag tänkte nämligen presentera min frukost nu mer. För mig går frukostarna i perioder, jag har mina favoriter och så varvar jag dom. Jag följder ju inte någon direkt diet utan kör min egen mix och detta blir resultatet.

Jag mäter inte produkterna men ungefär den här mängden använder jag,

1 dl yoghurt
1/4 kesella
1 halv banan
1 msk krossade linfrön
1 msk chia frön
1 ägg från svärmors hönor
1 dl hallon
lite vaniljpulver

Till det äter jag en skiva finn crisp med skivat ägg (också från svärmors hönor) och lite herbamare uppepå. Kanongott och jag mår bra av det!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Ser gott ut =)

2012-01-20 @ 18:57:11
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0