Riktigt lyckat!

Nu till hur den omtalade lördagen gick. Tänk att jag tog mod till mig och såg till att det blev en liten tillställning, och jag hade verkligen en jättetrevlig dag och kväll! Det började med att en av tjejerna ringde och frågade om jag skulle följa med på promenad så det blev en riktigt långpromenad med mina fina pumpstavar! Sen kom jag hem och fixade och donade inför middagen och det blev en succé! Lammsadel med skivad potatis och rödvinssås. Vi hade det verkligen trevligt och det kändes som att alla satte stort värde vid kvällen. Och det var kul att få fixa och planera, jag gillar ju det! Det blev en rejäl middag och sedan hade jag gjort bountys och tillsammans skar vi upp frukt till chokladfondue. Och tänk att jag åt inte så fasligt mycket heller, melodifestivalen var så bra och vi hade så kul att jag nästan glömde bort att äta.

Nu ska jag se till att det blir fler trevliga kvällar framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0