Zumba eller inte zumba?

Påväg till videobutiken möter jag och min kille en kompis till mig som precis varit och tränat zumba. Hon undrar om vi är ute på promenad och ja... det skulle man väl kunna säga säger jag. Haha, men sanningen var ju att vi skulle till videobutiken och köpa gott och hyra film och sedan raka vägen hem. Men, men. Hon frågar iaf om jag vill följa med henne nästa vecka och gå på zumba. Jag ser fundersam ut och hon säger - ja men nu säger jag till i god till så du hinner förbereda dig". Det är ju för gulligt av henne. Men jag vet inte, jag känner mig inte bekväm i min kropp och just en zumbapass känns inte som en så bra början. Men vi får se, det är som sagt en hel vecka till nästa söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0