Både stolt och förvånad över min förmåga

 
Idag har jag varit på jobbet hela dagen. Jag kände mig så slö i morse och trodde nästan inte att jag skulle fixa det men jag hade ju lovat att komma till jobbet så det var bara att släpa sig iväg. När jag väl kom hit så kände jag bara "nej, det här gå inte". Så jag sa att jag bara skulle ordna några saker och sen gå.. men... jag insåg ganska snart att det fanns MASSOR att göra så nej, det gick inte att gå hem. Jag mår verkligen inte bra men det har ju fungerat ändå, jag har fått en hel del gjort och trots att jag mår dåligt så har jag haft lite extra kämparglöd. Kanske beror det på att jag legat hemma i fyra dagar och laddat lite.
 
Nu börjar det iaf närma sig hemgång och jag är stolt över mig själv att jag tog mig igenom denna dag.
 
Men vet ni vad jag har hittat nu när jag legat hemma och softat? Jo den gamla serien Ally McBeal! Det var riktigt längesen jag såg den och jag kommer ihåg att jag verkligen älskade den serien! Det var så sköna människori serien och alla hade lite udda egenheter så olikheter kändes lixom lite mer okej. Så nu längtar jag alltså hem till lite med Ally McBeal och såklart ännu mer stickning. Jag har hunnit sticka så mycket dessa dagar så det är helt otroligt! Jag lovar att lägga upp bilder framöver.
 
Någon som gillade Ally?
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja! JAg var helt såld på Ally. Ska kolla om den inte finns på Netflix := Tack för att du "påminde" ! Trevlig helg!

2012-11-24 @ 09:50:09
URL: http://2xlblog.com
Postat av: ZtorZillen

Ally! Oj, det va länge sedan...jag gillade också den serien!

2012-11-25 @ 13:31:34
URL: http://ztorzillen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0