Feberyrat

Vaknade ganska nyss faktiskt vilket jag inte tycker är helt okej, Men, men ibland blir det väl så och jag får väl skylla på min förkylning. Men jag tycker att det är så dumt att sova så länge på helgerna! Jag kliver hellre upp straxt innan sju hela veckan, det tror jag att kroppen mår bättre av. Eller, ja, gärna och gärna men jag tror det vore bättre iaf ;)
 
Hur som helst så har jag väl feberyrat ganska mycket här på morgonen och det facinerar mig verkligen! Jag drömde bland annat att jag var på gymmet och att det var flera killar där som hade kriminalvårdskläder där, alltså kläder för intagna. Jag kände till och med igen en kille som satt på anstalten som jag jobbade på fram till i mars! Hur kan det komma sig att hans ansikte dök upp? Jag pratade knappt med honom, det var inget speciellt med honom och ändå så dyker han upp i min dröm. O som sagt, bara hans ansikte, han sa ingenting.
 
Sen drömde jag om min syster också, hon sa något dumt till mig ute offentligen och jag rev henne på armen riktigt illa. Jag var så arg, så arg att jag bestämde mig för att ta avstånd från henne, nu fick det vara nog. Så ser inte vår relation ut i verkligheten, det är ganska avslappnad men visst blir jag frustrerad över henne ibland. Vår relation har dock inte varit särskilt bra så kankske speglar drömmen det.
 
Men till sist så drömde jag om pappa... det är en helt annan femma. Jag har tagit avstånd från honom sedan ganska många år och jag har känt mig trygg i de. Vissa säger, du kommer att ångra dig men så fort jag tänker på allt han har gjort så känner jag mig trygg i mitt beslut. Men i drömmen tvivlade jag allt litegrann, intressant. Men, men jag kanske får tillfälle att återkomma till min pappa i något annat inlägg.

Kommentarer
Postat av: Gitsan

Inressant med drömmar. Det är nog mycket vi bearbetar under sömnen.

2012-11-24 @ 12:12:22
URL: http://lagom.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0