Glatt återseende i Norrköping

När det är helg blir jag riktigt dålig på att blogga. Men nu är det måndag igen!
 
I lördags var vi i Norrköping för en hotellövernattning. Där skulle vi träffa min kompis och hennes man, ja dom är gifta och det är så fint! Hur som helst så är hon gravid och de ska få barnet i april. Vi bor inte i samma stad så vi träffas inte så ofta men det var så kul att se henne! Inte bara för att hon är gravid men det var ju såklart extra kul att träffa henne därför. Hon såg ut precis som vanligt men med en gravidmage, haha. Hon har mått och mår jättebra så hon verkar i princip vara gjord för att vara gravid! Det är ju helt underbart, det är ju så man vill att det ska vara! Jag undrar hur många timmar som gick åt till att bara prata graviditet, förlossning och barn i allmänhet. Men det var skitkul! Jag pratar om dessa ämnen otroligt mycket men det är väl för att det är så många omkring mig som får barn just nu.
 
Det var iaf riktigt trevligt att träffa dom! De är så otroligt goa och varma!
 

Kommentarer
Postat av: smulan

Vad kul att komma iväg och ladda batterierna:)
Blir mycket gravidprat här hemma för mig/oss eftersom min lillasyster är gravid. Men hon har inte lika stor tur som din väninna, med att må bra. Men skönt att din väninna slipper må dåligt:)
Önskar dig en bra vecka!
kram

2013-02-25 @ 15:35:39
URL: http://https://smulgubben.wordpress.com
Postat av: EMMA - M I T T F A T A S S

Var du inte långt ifrån där jag bor då =)

2013-02-26 @ 11:21:57
URL: http://mittfatass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0